Synliggør din virksomhed

Annonce

Der findes et hav af virksomheder indenfor de fleste fagområder og internettet har netop gjort det muligt, at kunne starte en virksomhed op på ingen tid. Netop den mulighed har også gjort at flere i dag forsøger sig med at starte eget firma. Det efterlader dermed også et langt større konkurrencefelt. Hvis du gerne vil have at det netop er dit firma, som potentielle kunder tyer til, så skal du synliggøres på markedet og skille dig ud. Få herunder 4 gode tips til at synliggøre dig.

1.      Attraktivitet for medarbejdere og kunder

Kunder ønsker at handle steder, hvor der er styr på det. Kunder ønsker ikke at træde ind på dit kontor og kunne mærke en dårlig stemning eller medarbejdere som ej er motiverede til at arbejde. For at gøre medarbejderne tilfredse kan du lave sociale arrangementer og have styr på alt vedrørende deres forhold. Det kunne f.eks. være deres løn. Hvis du mangler hjælp eller støtte til lønadministration, så er der hjælp at hente, således dine medarbejdere er glade og tilfredse. Det vil skabe kunder, da de får et indtryk af, at virksomheden oser af overskud.

2.      Online promovering

Det er her du finder den største kilde til promovering. For at nå ud til flest mulige, så er det sociale medie, Facebook, et godt sted at starte. Her er det muligt er styrke sine opslag, således du kommer oftere op hos brugerne. Det er bevist at vi mennesker skal se noget elleve gange på Facebook, før vi lader det få vores opmærksomhed eller det sætter sig i vores hukommelse.

3.      Fysisk promovering

Fysisk promovering og også vigtig, dog ikke ligeså brugt i dag som den online. Den fysiske promovering kan komme i form af flyers eller bannere rundt om i byen. Du kan også købe en side i en avis, hvor du kan reklamere for din virksomhed. Meget promovering er dyrt, men det betaler sig i den anden ende, når du har anskaffet dig et flot antal kunder.

4.      Telemarketing

Dårlig omtale er også god omtale. De fleste vender det hvide ud af øjnene så snart nogle fra telemarketing afbryder din stille stund om eftermiddagen. Det gør at dine kunder synes det er irriterende, men jo flere gange du henvender dig og præsenterer navnet på din virksomhed, des flere vil pludseligt lægge mærke til din virksomhed. Det fungerer på samme måde som dårlige tv-reklamer eller radioreklamer. Det er sjældent du husker de gode eller de som blot fungerer. Du husker de, som irriterede dig eller fik dig til at vende det hvide ud af øjnene.

GDPR-Mærket

GDPR-Mærket er et tilbud til hjemmesider, som gerne vil vise deres besøgende at de går op i GDPR.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *