Få flere kunder ved at have GDPR-mærket

ANNONCE Internettets uendelige muligheder fører også en del frygt med sig. Det er muligt at hacke og opspore oplysninger, som ikke vedkommer andre parter end dig selv. Derfor er databeskyttelse af personfølsomme oplysninger i stor fokus, når det gælder kunders sikkerhed. Hvis du som firmaejer får et GDPR-mærke, så viser du dine kunder, at du

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl

Konverteringsoptimering: 5 hurtige tricks til flere kunder

Hvad betyder det at optimere for flere konverteringer? Når en kunde besøger din hjemmeside kan man sige at du har en besøgende. Hvis den kunde vælger at købe på din netbutik, udfylde en kontaktformular, tilmelde sig dit nyhedsbrev så har du konverteret den besøgende til en kunde. Altså gælder konverteringsoptimering om, at få flere besøgende

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl

Linkbuilding Liste: 20 Stærke og Gratis Links

Liste med link muligheder fra .dk domæner Der findes mange forskellige strategier inden for søgemaskineoptimering. En af de helt centrale elementer er helt klart linkbuilding. Linkbuilding går i bund og grund i på, at få andre sider til at linke til dig. Men man skal dog huske på, at et link ikke bare er et

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl

GDPR Checkliste – Hvad skal du huske

Nogle gange kan alt det om GDPR og persondataforordningen virke en smule uoverskueligt. Og hvad er det egentligt man skal have gjort for at være i compliance med den nye lovgivning? I denne artikel har vi lavet en huskeliste til GDPR, sådan at du er sikret på de vigtigste punkter. OBS: Checklisten er lavet efter bedste

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl

Google og Facebook anklaget for at bryde GDPR

Allerede få timer efter, at GDPR trådte i kraft i hele europa, blev de første sager offentliggjort. Det handler nemlig om at gruppen noyb.eu lægger sag an mod de helt store giganter Google, Facebook, Instagram og WhatsApp. Hvordan har de brudt reglerne: Problemet med virksomhedernes forretningsmodel er deres “take it or leave it”. Altså enten

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl

Brud på persondataforordningen

Efter at den nye persondataforordning er trådt i kraft, som sætter højere krav til virksomheder og i bund og grund kræver at virksomhederne kender data-flowet i deres virksomhed. Altså skal alle virksomhed vide hvor data bliver flyttet hen og så videre. Men ud over at stramme kravene til virksomhederne og give forbrugerne flere rettigheder, er

Continue reading
discoverUrl targetUrl trackingUrl